SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

"IP Address" Individu Buat Video Lucah CMK Berjaya Di Kesan


Bagai tidak dijangka, beberapa hari selepas membuat fitnah video lucah terhadap saya tiba-tiba pemilik akaun facebook Xing Woo Jin telah menutup akaun terbabit. Mungkin kerana gusar laporan polis sudah dibuat dan indentiti beliau akan dikenali agaknya. Tambah mengejutkan video yang dibuat itu juga telah didelete dari akaun Youtube. Kenapa perkara ini tiba-tiba berlaku?. Sedangkan sebelum ini beliau beriya-iya benar mengugut saya memasukkan wang sebanyak USD5,000 ke Western Union atas namanya.



Namun, tiba-tiba individu terbabit berubah hati pula. Apa yang menghairankan beliau yang menyamar berasal dari China yang menetap di Seoul Korea, tiba-tiba berada di Filipina. Tapi, sejak dari awal saya jangkakan beliau berada di Malaysia dan tidak jauh dengan diri saya sendiri. Niatnya ialah untuk menjatuhkan imej saya agar orang ramai memandang rendah terhadap apa saja aktiviti saya selepas ini.
Dengan keparakan yang saya ada, hari ini saya berjaya menjejaki IP Address individu terbabit. Ia menandakan, saya semakin dekat untuk mencari pihak yang bertanggungjawab dengan kegiatan tidak bermoral itu. Mungkin sudah ramai yang menjadi mangsa sebenarnya. Kesilapan beliau ialah melakukan perkara yang sama kepada seorang BLOGGER seperti saya. Saya harap beliau memohon maaf segera atau pendedahan panas siapakah beliau akan dibuat dalam masa terdekat ini. Harap Maklum

1 Komen Artikel Ini:

  • Johan says:
    Apr 23, 2014, 7:09:00 PM

    Jalan Gambut.