SELAMAT DATANG KE BLOG CUCUMATKILAU OFFICIAL | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Isu Video Lucah: Sah, Ada Pihak Cuba Perangkap Saya !!


Jika semalam individu yang mengugut saya begitu bersemangat membuat tindakan demikian, namun hari ini tepat jam 10.00 pagi tadi XING WOO JIN langsung tidak menghantar sebarang ISYARAT untuk UGUTAN USD5,000 berkenaan?. Sedangkan mesej terakhir beliau ialah jam 4.49 petang memberi tempoh terakhir kepada saya memasukan wang berkenaan. Maka, apakah motif beliau sebenarnya. 



Justeru, saya syak bahawa kerja ini dilakukan oleh ORANG DALAM dan orang yang rapat dengan saya. Pasti akan dibongkarkan juga siapa yang bertindak demikian untuk dibawa ke muka keadilan. Tindakan saman malu akan dibuat terhadap individu terbabit jika fakta jelas beliau cuba menjatuhkan saya dengan isu sebegini. Harap Maklum

0 Komen Artikel Ini: