SELAMAT DATANG KE BLOG CUCUMATKILAU OFFICIAL | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Jom Sertai "Bengkel Blogger Usahawan" Siri Kedua 26 April Ini


Anda seorang usahawan IKS yg baru atau sudah lama berjinak-jinak dengan dunia perniagaan. Ingin pasarkan produk anda secara online 24 jam (e-dagang). Mahu punyai website tapi caj mahal?. Jom sertai Bengkel Blogger Usahawan skrg. Murah, mudah dan Terkini.



Apa yang menarik anda akan diajar rahsia membuat bloh teknik termudah dan terpantas didunia yang tidak pernah anda ketahui selama ini. Program selama lima jam bermula 9.00 pagi ini penuh dengan ilmu BLOG yang pasti membuatkan anda teruja. Malah, anda yang sertai program ini akan membawa balik blog peribadi masing-masing selepas tamat bengkel ini.

Ketahuilah rahsia membina blog menggunakan kaedah "Try N Error" yang pernah saya lakukan sejak 15 tahun yang lalu. Yuran penyertaan kini diturunkan kepada RM50.00 sahaja seorang. Roadshow ke seluruh negara juga akan diadakan. Nantikan jadual tidak lama lagi. Harap Maklum.

Anda yang berminat untuk adakan program khas ditempat anda juga dialu-alukan. Jumlah minima peserta ialah 20 orang sahaja. Sila hubungi talian hotline 012-3854400 untuk makluman seterusnya.

1 Komen Artikel Ini:

  • TUDUNG AIN SAFIRA says:
    Apr 21, 2014, 11:02:00 PM

    Pertanyaan tempat untuk kursus tersebut kerana saya ingin menyertai..tq tuan.