SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Saya Terima Ugutan USD5,000 Untuk Sebar Video Lucah !


Saya dengan ini menafikan bahawa bahagian video lucah yang dipaparkan oleh seorang individu dari Filipinan yang menyamar menggunakan nama Xing Jing pada laman sembang sosial facebook adalah milik saya. Memang benar saya ada berbual melalui Skype dengan beliau yang menyamar sebagai seorang modelling dari negara China yang kononnya tinggal di Seoul, Korea Seatan. Tapi perbualan kami hanya berkaitan isu MH370 dan sebagai kenalan biasa dan tidak lebih dari itu. Tetapi tiba-tiba beliau mengugut untuk menyebarkan video yang memaparkan "alat sulit" saya kepada umum dan menuntut saya membawayr sebanyak USD5,000 kepadanya dalam tempoh dua jam jika tidak mahu video itu disebarkan. 

Susulan dari itu, saya terpaksa membuat laporan polis di Balai Polis Indera Mahkota sebagai langkah keselamatan. 

Di bawah ini dipaparkan ugutan-ugutan beliau terhadap saya yang amat keterlaluan. Saya syak beliau telah menipu ramai lelaki di Malaysia dengan menggunakan gambar profile dan video perempuan  untuk tujuan mengugut. Sebelum ini mungkin sudah ramai yang diugutkan sebenarnya. 










0 Komen Artikel Ini: