SELAMAT DATANG KE BLOG CUCUMATKILAU OFFICIAL | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

ANGKARA Kini Semakin Mantap Dengan Wujudnya PUSARA


Malam td (22/7), selepas program Santai@Dyana Sofya.. sempat berdiskusi dan mendengar masalah rakyat dr Taman Inderapura, Kuantan berkenaan isu perlantikan Pengerusi KRT yg dibuat secara sulit dan tidak mendapat sokongan majoriti penduduk dan isu bantuan banjir yg sudah hampir 8 bulan berlalu tp segala yg dijanjikan tak kunjung tiba. 


Mereka ini adalah wakil kpd lebih 500 penyokong tegar UMNO yg akan bersama sy dlm arus perjuangan rakyat tidak lama lagi. 


Selepas itu, sempat pula bergambar kenangan dgn Dyana Sofya sblum beliau pulang ke KL. Dlm masa terdekat akan mengadakan majlis dialog dgn penduduk di taman berkenaan.


NGO Angkatan Pembela Rakyat (ANGKARA) kini semakin mantap selepas wujudnya PUSARA (Pusat Suara Rakyat). Anda ada masalah yg diperkotak-katikkan oleh pemimpin setempat atau jabatan kerajaan di Pahang. Tiada jalan penyelesaiannya.. atau sengaja dipandang remeh oleh pihak atasan, maka jalan terakhir ialah adu masalah ke PUSARA utk diangkat ke atas oleh ANGKARA. Kuatkan suara rakyat kerana anda yg memilih pemimpin, bukan mereka tiba2 naik sendiri utk berkuasa.

MOHD SHUKRI MOHD RAMLI
Penyelaras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
[ A N G K A R A ]

0 Komen Artikel Ini: