SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Papan Tanda Beza Jarak Kilometer Di LPT Kelirukan Pengguna


Pengurusan Lebuhraya Pantai Timur (LPT) Di Gesa Perbetulkan Kesilapan Jarak Antara Antara 5 -10 KM Pada Papan Tanda Dr Arah Karak-Kuantan & Kuantan-Karak. Terjahan Kami Mendapati Byk Papan Tanda Yg Mengelirukan, Antara Yg Paling Ketara Ialah Jarak Chenor-Temerloh Yg Di Paparkan Beza Hanya 3KM Sahaja. 


Jika Dr Arah Kuantan Anda Dpt Lihat Tiga Papan Tanda Jarak 3KM, Tp Anehnya Selepas Exit Chenor, Terpampang Pula Papan Tanda Yg Jaraknya 22KM Utk Ke Temerloh. Sedangkan Dr Kuantan Dah Di Paparkan Jarak Beza 3KM, Tiba2 Ada Papan Tanda 22 KM. Ramai Pengguna Tidak Sedar Isu Ini Kerana Mereka Tidak Mengesyaki Apa2 Dan Hanya Memandu Sprt Biasa.


Tp Bg Shbt Yg Pernah Kehabisan Minyak Antara Chenor Ke Temerloh, Gara2 Tidak Di Isi Di Petronas R&R Gambar Kerana Melihat Jarak Antara Chenor Ke Temerloh Hanya 3KM, Mmg Mereka Terpedaya Dgn Papan Tanda Ini. 


Justeru Kami Amat Berharap Pihak Aneh Berhad & MTD Dapat Memantau Dan Memperbetulkan Kesilapan Ini Bg Tidak Mengelirukan Pengguna. 

Siasatan Kami Mendapati Jarak Sebenar Antara Chenor Ke Temerloh Ialah Dlm 14KM, Bukan 3KM Atau 22KM Seperti Yg Di Paparkan. 

Begitu Juga Papan Tanda 15KM Ke Exit Gambang Dr Arah KL. Jarak Sebenar Terlebih 6KM Dr Exit Gambang. Walhal Pemanduan Kenderaan Sudah Tiba Di Exit Gambang. 

Mungkin Kesilapan Ini Tidak Di Sedari Oleh Ramai Pihak, Namun Kami Tetap Menggesa Ia Di Perbetulkan Demi Mengelakkan Kekeliruann.

CAKNA RAKYAT !

MOHD SHUKRI MOHD RAMLI
Penyeleras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
 [ A N G K A R A ]

**** Anda Ada Isu2 Rakyat. Jom Support Angkara, LIKES Pages https://www.facebook.com/angkatanpembelarakyat?ref=bookmarks "Isu Rakyat Perjuangan Kami". VIRAL 1MALAYSIA.

0 Komen Artikel Ini: