SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Bauksit: Hairan, Mana Pergi MB Serta Semua Barisan Exconya ?


Negeri Pahang Darul Makmur Ini Ada MB Dan Barisan Exco Yg Mengangkat Sumpah Dan Di Lantik Utk Menjaga Kepentingan Rakyat Selepas PRU-13 Lalu. Tp Pelik, Kenapa Dalam Isu Bauksit Kelibat Mereka Ini Langsung Tidak Kelihatan Turun Padang Membela Rakyat?. Amanah Dan Tanggungjawab Ketika Di Pilih Oleh Rakyat Mana? Ini Yg Menjadi Kemusykilan.. 


Negeri Pahang Seolah2 Tiada Lg Undang2 Dan SOP Berkaitan Perlombongan. Mana Pergi Semua Pentabir Negeri Ini. Kenapa Tidak Teruskan "Tradisi Membela Rakyat:?. Bukankah Anda Sudah Berjanji "Rakyat Di Dahulukan"?. Apa Sudah Jadi?. Rakyat Terseksa Dan Menderita, Anda Semua Masih Bersenang Lenang Di Kerusi Empok Dan Lena Di Buai Mimpi.

Caknalah Nasib Rakyat. Kenapa Biarkan Kami NGO Yg Tiada Elaun, Tiada Gaji, Tiada Kuasa Ini Utk Terus Mendedah Dan Membongkar?. Jika Tidak Malu Kpd Rakyat Pun, Malulah Kepada Allah Kerana Anda Tergamak Membiarkan Rakyat Yg Tidak Berdosa Terus Menjadi Mangsa. Sedarlah..
 Anda Adalah Khalifah Allah Di Atas Muka Bumi Ini. Jika Tidak Mampu Bertindak, Letak Jawatan... Dan Berikan Kpd Mereka Yg Lebih Bertanggungjawab Terhadap Rakyat. INGATLAH, Allah SWT Melihat Apa Yg HambaNya Kerjakan..
"Rakyat Memilih Kamu Utk Membela Nasib Mereka, Bukan Tidur Lena Di Kala Mereka Hidup Menderita Dan Sengsara"
MOHD SHUKRI MOHD RAMLI
Penyelaras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
‪#‎ANGKARA‬ ]

0 Komen Artikel Ini: