SELAMAT DATANG KE BLOG CUCUMATKILAU OFFICIAL | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Puteri UMNO Tidak Boleh Melatah Dengan Kenyataan SPRM


MUSYKIL ~ Hanya Kerana SPRM Buat Satu Kenyataan Duit RM2.6 Bilion Itu Bkn Di Ambil Dr 1MDB Maka Puteri UMNO Gembira "Kebenaran Muncul Akhirnya". Walhal Rakyat Smakin Nampak Integriti Pemimpin Terbabit Di Ragui Sbb Sebelum Ini Nafikan Ada Kemasukan Ke Akaun Peribadi Wang Sebanyak Itu. Pembuktian SPRM Mengesahkan Video XTPM Muhyiddin Yassin Bahawa PM Akui Ada Wang Besar Masuk Melalui Akaun Beliau Adalah Benar.

Maka, Perlantikan 4 Anggota PAC Ke Kabinet Juga Di Ragui. Pemecatan Peguam Negara Di Ragui Dan Segalanya Kini Di Ragui. Mana Mungkin Ada Pihak Bg Derma Sebegitu Banyak Jika Tiada Apa2 Keuntungan. Siapa Yg Bg Sumbangan?. Apa Projek Yg Di Tawarkan. Bukankan Ini Adalah Rasuah Yg Jelas Dan Nyata. Kenapa SPRM Tidak Nampak Ia Rasuah?. Sedangkan Anwar Ibrahim Pernah Di Penjara 6 Tahun Hanya Kerana Di Katakan Rasuah Menghalang Pegawai Polis Menjalankan Tugasnya.


Memberi Sumbangan Derma Dan Hadiah Itu Pun Di Kira Rasuah, Tp Anehnya SPRM Di Lihat Tidak Nampak Ia Rasuah. Maka, Puteri UMNO Tidak Wajar Mendakwa Kebenaran Muncul Akhirnya... Kerana Kebenaran Hakiki Ialah Kesalahan Wang Yg Masuk Ke Akaun Peribadi Tidak Kira Dr Sesiapa Pun. Ia Adalah Jenayah Pecah Amanah Bg Mana2 Individu Di Malaysia. ‪#‎CMK‬@ANGKARA

0 Komen Artikel Ini: